jump to navigation

Co-branding entre Dasani y Sports Illustrated March 3, 2007

Posted by Sergio in Campañas, marketing alternativo, Publicidad.
trackback

El agua mineral de Coca Cola, cerró un cobranding con la famosa revista Sports Illustrated. Este es uno de los resultados.

Dasani y sport Illustrated

Advertisements

Comments»

1. ladyvina - March 6, 2007

Todo el co-.branding que quieras pero nadie toma Dasani. No me explico cómo subsiste y por qué Coca cola insiste tanto!

2. mariano - March 17, 2007

Sergio.. podes mandarme un mail? estas desaparecido 😉

3. Javier - September 21, 2009

ya os habeis mudado a la nueva dirección? esto está muerto no?


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: